Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию



Быстрый ответ Ответить
 GNOMONOLOGY ZBRUSH MANIMAL 3D SCULPTING SESSION
6666666
2 октября 2008 13:48
Сообщение #1



Новичек

Группа: Гости
Сообщений: 0
Регистрация: 1.01.1970
ICQ: --

Предупреждения:

 / 5

<!--TBegin--><!--TEnd-->

In these series of videos we will be taking a look at how to use ZBrush as a 3D digital sculpting tool. We will cover everything from working with brushes, using masks, posing our creature with the transpose tool, and 3D layers.

Chapter 1 Real-Time Sculpting Session
In this section we will take a look at how to use some of the various tools in ZBrush to create a custom sculpture. Tools that we will cover include the move brush, the transpose tool, how to hide/show polygons/polygroups and how to create polygroups.
Duration: 39:45

Chapter 2 Real-Time Sculpting Session
In this section we will take a look at how to use some of the various tools in ZBrush to create a custom sculpture. Tools that we will cover include the clay tubes brush, smooth brush, adding subdivision levels, working with masks and alphas, and working with hidden masks. We will also be looking at how to rough in the shapes of the various muscle groups in the torso area.
Duration: 47:00


Chapter 3 Real-Time Sculpting Session
In this section we will be taking a look at how to rough in the various anatomical sections on the body and bring them to a fairly polished state. We will cover how to effectively check our proportions on our model. We will also take a look at the flatten brush, pinch brush, lazy mouse, sculpting on 3D layers.
Duration: 36:21

Chapter 4 Real-Time Sculpting Session
In this section we will be taking a look at how we can build hair on our model. We will cover how to use masks to control the over all shape of our hair. We will take a look at how we can extract a new mesh from a masked piece of an existing model. We will also take a look at the slash 2 brush.
Duration: 34:4

Chapter 5 Real-Time Sculpting Session
In this section we will be taking a look at how we can pose our model. We will cover how to use the transpose tool and layers to pose and store this pose on a layer.
Duration: 36:34

Rapidshare
part01
part02
part03
part04
part05
part06
part07
part08
part09
part10
part11

Здесь обсуждается статья: GNOMONOLOGY ZBRUSH MANIMAL 3D SCULPTING SESSION
Перейти в начало страницы
Быстрый ответ Ответить



Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}