Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » Digital Tutors - 10 Ways to Improve Your Modeling in Maya

» Digital Tutors - 10 Ways to Improve Your Modeling in Maya
Уроки
Digital Tutors - 10 Ways to Improve Your Modeling in Maya

Digital Tutors - 10 Ways to Improve Your Modeling in Maya
English | VP6F 782x646 | MP3 96 Kbps | 505 MB

At Digital-Tutors, we've found that many students starting out in modeling have difficulty in creating the specific vision they have. In many cases it's not necessarily a lack of knowledge of the tools as much as it is a lack of confidence and experience. So, to give you a head start on your modeling, we've put together a number of tips collected from production and from teaching students that will help you build the best models you can with minimal frustration.

We'll talk about breaking down our modeling projects into manageable chunks. Then we'll cover methods for staying aware of as much information as possible about our geometry while we work. We'll cover specific techniques for adding circular resolution to square objects and go over setting up image planes. This course is meant for students that have some modeling experience and are familiar with some modeling tools but would like a few tips for creating a smoother workflow and getting better results.

Lesson Outline (11 lessons)

1. Introduction and Project Overview
2. Breaking Down Your Modeling Project
3. Getting to Know Your Geometry
4. Redrawing Topology
5. Creating Circular Cut-outs
6. Working with Normals
7. Displaying Face Centers
8. Adding Sharp Detail to Curved Surfaces
9. Adding Irregularities
10. Working with Image Planes
11. Methods for Working Symmetrically






  • 0
 (голосов: 0)

автор: asmodeus | 7 июня 2010 | | Просмотров: 1757 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital Tutors – 10 Ways to Improve Your Modeling in 3ds Max
  • Digital - Tutors 10 Ways to Improve Your Modeling in Maya
  • Digital - Tutors 10 Ways to Improve Your Modeling in 3ds Max
  • Digital Tutors - Exaggerated Facial Modeling in Maya and ZBrush FULL
  • Digital Tutors - Motorcycle Modeling Techniques in Maya
  • Digital Tutors - Modeling Hard Surfaces with NURBS in Maya
  • Digital Tutors - Modeling Cartoon Props in 3DS Max 2010
  • Digital Tutors Creating Facial Topology in Maya 2011

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}