Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры
Шарики воронеж заказать гелиевые шары авито объявления в воронеже shariki-vrn.ru.

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » Eat3d: Low-Res Character Production - Constructing A Character For Next-Gen Games

» Eat3d: Low-Res Character Production - Constructing A Character For Next-Gen Games
Уроки
Eat3d: Low-Res Character Production - Constructing A Character For Next-Gen Games

Eat3d: Low-Res Character Production - Constructing A Character For Next-Gen Games | DVD Full | 1.37Gb
Date Rel.: 13.07.2010


In this DVD instructor Adam Schuman walks you through the entire process of constructing a low resolution character worthy of any "next-generation" game. Follow him as he shows you his techniques in exporting the high-res model from ZBrush, reconstructing the low-res meshes, creating the UV's for all of the meshes, baking out all of the maps (3ds Max and xNormal), creating all of the textures, using real-time viewport shaders, and rendering out the final for your portfolio. This DVD is geared to improve your workflow by helping you understand what is expected of professionals in the field today.

About the Instructor:
Adam Schuman has been in the video game industry since graduating from the Art Institute of Dallas in 2002. He has always been passionate about high quality character creation and regularly competes in Dominance War and other character creation contests. Adam has worked at such studios as TKO, KingsIsle, Stalker Entertainment, Midway Games, and is currently a Senior Character Artist at Vigil Games.

Apps Used:
3ds Max 2011, Photoshop, ZBrush 3.5r3, CrazyBump, and xNormal
Duration:
4.5 Hours
Instructor:
Adam Schuman
DL Filesize:
Video Files: 951MB | Project Files: 472MB
Project Files:
The final 3ds Max lowres character files (2011 and 2010 versions). The final PSD textures. Obj files of the decimated highres and polypaint textures. Multi-Obj 3ds Max script and 3 point realtime lighting fx file.



PASS: post_by_Asmodeus

  • 0
 (голосов: 0)

автор: asmodeus | 18 июля 2010 | | Просмотров: 2272 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Eat3d Low-Res Character Production - Constructing A Character For Next-Gen ...
  • Character Rigging with 3ds Max and Biped - Paul Hormis
  • Digital Tutors - Exaggerated Facial Modeling in Maya and ZBrush FULL
  • The Gnomon Workshop Introduction to Character Modeling
  • Joe Gunn: Hair 3ds Max...out of the box
  • The Gnomon Workshop. Character Animation for Games
  • Durian Open Movie Project - Sintel DVD2
  • Gnomon Workshop - Character Animation for Games

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}