Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Getting Started it Nuke 6

» Digital - Tutors Getting Started it Nuke 6
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Getting Started it Nuke 6
English | VP6F 782x646 | MP3 96 Kbps | 322 MB




In this series of lessons we'll learn how to get started using The Foundry's compositing software Nuke. Using Nuke we can composite and create visual effects using a node-based pipeline which allows us to keep our composition flexible and editable at any point.

We'll begin this project by learning the basics of reading-in external images and learning the various parts of the Nuke user interface. Then we'll do some basic compositing, masking, transforming and color correction. We'll finish with a project to composite a 3D render and write it out of Nuke into an image sequence. This series of lessons will cover the basic, everyday tools and techniques we use in Nuke to composite. With this basic overview of Nuke's workflows and tools, you will be able to begin using this powerful compositing software in your own production pipeline.

Lesson Outline (10 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Visual Guide to Node-based Compositing


3. User Interface Basics and Reading Images into Nuke


4. Using the Merge node to composite two nodes together


5. Using the RotoPaint node to mask the effect of a node


6. Using the RotoPaint node to clean up footage errors


7. Using the Transform node to move nodes in Nuke


8. Basic Color Correction using the ColorCorrect node


9. Using Merge Operations to composite a 3D Render


10. Rendering images out of Nuke


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 16 августа 2010 | | Просмотров: 1278 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital Tutors - Getting Started it Nuke 6
  • Digital - Tutors Getting Started with Nuke
  • Digital Tutors - Multi-channel Compositing in Nuke
  • Digital Tutors - Nuke Node Reference Library: Channels
  • Digital -Tutors Artists Guide to Fusion 6
  • Digital Tutors - Introduction to Channels in Nuke
  • Digital - Tutors Multi-channel Compositing in Nuke
  • Digital - Tutors Getting Started with Toxik

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}