Digital - Tutors Creating Facial Topology in Maya English | PCRec/VP6 782x646 15 fps ~1000Kbps | MP3 44,1kHz 1ch 96Kbps | 434MB
In this course, we'll cover methods for adding topology to our new or pre-existing model to make creating mouth shapes and expressions feasible.
For anyone focusing on animation, having a character to work with is important. In a previous course, we went through the process of building a basic character that we could use to practice our animation. The character is meant to show action and emotion through only the movement of the body. While this is great practice for getting the most out of our character's body movements, at some point we'll probably want to start creating facial expressions and even make our character speak. We'll use a variety of tools in Maya like the Split Polygon Tool and the Insert Edge Loops tool to manually add and remove edges and generally reroute the geometry as needed. We'll also add geometry for the interior of the mouth and reassemble the head with the existing body.
Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию.
Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}