Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Creating Facial Topology in Maya

» Digital - Tutors Creating Facial Topology in Maya
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Creating Facial Topology in Maya
English | PCRec/VP6 782x646 15 fps ~1000Kbps | MP3 44,1kHz 1ch 96Kbps | 434MB




In this course, we'll cover methods for adding topology to our new or pre-existing model to make creating mouth shapes and expressions feasible.

For anyone focusing on animation, having a character to work with is important. In a previous course, we went through the process of building a basic character that we could use to practice our animation. The character is meant to show action and emotion through only the movement of the body. While this is great practice for getting the most out of our character's body movements, at some point we'll probably want to start creating facial expressions and even make our character speak. We'll use a variety of tools in Maya like the Split Polygon Tool and the Insert Edge Loops tool to manually add and remove edges and generally reroute the geometry as needed. We'll also add geometry for the interior of the mouth and reassemble the head with the existing body.

Lesson Outline (9 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Isolating the head geometry


3. Creating initial loop topology around mouth


4. Rerouting geometry along cheek and chin


5. Shaping the lips


6. Starting the interior of the mouth


7. Building the teeth


8. Modeling the tongue


9. Making final adjustments to the model


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 25 августа 2010 | | Просмотров: 1536 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital Tutors Creating Facial Topology in Maya 2011
  • Digital Tutors - Exaggerated Facial Modeling in Maya and ZBrush FULL
  • DigitalTutors - Character Creation in Zbrush
  • Digital -Tutors Modeling Next-Gen Characters in XSI
  • Digital - Tutors Creating Game Characters with ZBrush and TopoGun
  • Digital - Tutors Creating Stylized Females in CINEMA 4D
  • Digital Tutors - Character and Scene Development in Maya and Mudbox 2010
  • Digital-Tutors Creating Cartoon Characters in Cinema 4D

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}