Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Getting Started with ZSketching

» Digital - Tutors Getting Started with ZSketching
Уроки » 3d графика




Getting Started with ZSketching
English | WMV3 792x656 | MP3 64 Kbps | 144.16 МБ




In this series of lessons we'll take a look at the basics of ZSketching in ZBrush.

ZSpheres have been a great way of building up more complex base geometry in ZBrush to serve as a basis for sculpting. This feature allows us to stay in ZBrush and work up concepts and models very quickly. With the addition of ZSketching in ZBrush 3.5, this process becomes even better. In this course, we'll learn to add mass to ZSphere armatures using a variety of ZSketch brushes. We'll learn to modify how our sketching interacts with the existing ZSpheres using our brush depth and the various smooth brushes. We'll look at ways we can modify existing sketched detail using the move tool, as well as brushes like push/pull, float, and bulge. In addition to creating mass along an existing armature, we'll use the armature brush to sketch detail out away from the surface, allowing you to create much more freeform shapes. We'll then explore some of the ways we can output geometry so that we can begin sculpting. Upon completion, you'll be ready to get started sketching out your own base geometry in ZBrush.

Lesson Outline (10 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Sketching large shapes onto the frame


3. Sketching and modifying smaller details


4. Sketching musculature


5. Reposing and adding to the armature


6. Using the armature brush


7. Creating an adaptive skin


8. Creating a unified skin


9. Sculpting your zsphere sketch


10. Alternate workflows with zsketching


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 26 августа 2010 | | Просмотров: 1309 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital tutors Getting Started with ZSketching
  • DigitalTutors - Character Creation in Zbrush
  • Digital - Tutors Beginner’s Guide to ZBrush 4
  • Sculpting Hard Surfaces, Armor and Repetitive Patterns
  • Digital - Tutors Creating Game Weapons in CINEMA 4D and ZBrush 4
  • Digital - Tutors Architectural Detailing in ZBrush
  • Digital - Tutors Working with ShadowBox in ZBrush 4
  • Gnomonology - ZBrush: Manimal 3D Sculpting Session

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}