Digital - Tutors Creating Walk Cycles in 3ds Max English | VP6F 782x646 | MP3 96 kbps | 950 MB
In this course we will cover the process of creating a Walk Cycle in 3ds Max. One step at a time, we'll break down the body mechanics of a walk. We'll learn the main positions that one goes through in a walk, we'll learn how to create seamless cycles and we'll also explore ways we can add convincing follow-through and weight to produce a walk that is natural and has a little personality.
Lesson Outline (20 lessons)
1. Introduction and Project Overview
2. Establishing the Initial Pose
3. Finishing the Contact positions and cycling keyframes
4. Adding the Down Position
5. Completing the extremes of the walk
6. Refining the upper body and feet
7. Balancing the character in the front view
8. Animating the subtle rotations of the feet
9. Animating a toe flap for fluidity
10. Adding weight to the hips
11. Animating the rotations of the upper body
12. Working on the chest
13. Animating the head
14. Correcting the motion of the upper arm
15. The Follow-through and Overlapping Action of the elbows
Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию.
Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}