Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Creating Walk Cycles in 3ds Max

» Digital - Tutors Creating Walk Cycles in 3ds Max
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Creating Walk Cycles in 3ds Max
English | VP6F 782x646 | MP3 96 kbps | 950 MB




In this course we will cover the process of creating a Walk Cycle in 3ds Max. One step at a time, we'll break down the body mechanics of a walk. We'll learn the main positions that one goes through in a walk, we'll learn how to create seamless cycles and we'll also explore ways we can add convincing follow-through and weight to produce a walk that is natural and has a little personality.

Lesson Outline (20 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Establishing the Initial Pose


3. Finishing the Contact positions and cycling keyframes


4. Adding the Down Position


5. Completing the extremes of the walk


6. Refining the upper body and feet


7. Balancing the character in the front view


8. Animating the subtle rotations of the feet


9. Animating a toe flap for fluidity


10. Adding weight to the hips


11. Animating the rotations of the upper body


12. Working on the chest


13. Animating the head


14. Correcting the motion of the upper arm


15. The Follow-through and Overlapping Action of the elbows


16. Adding Follow-through to the wrists


17. Finalizing the wrists


18. Refining shoulder movement


19. Translating a Walk Cycle forward


20. Finalizing the Walk Cycle








Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 17 октября 2010 | | Просмотров: 1277 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in Maya 2011
  • Digital -Tutors Animating Walk Cycles in XSI
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in CINEMA 4D
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in MotionBuilder 2012
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in Softimage 2011
  • Digital -Tutors Introduction to Maya Animation Walk Cycle
  • Digital -Tutors Body Mechanics and Animation in Maya Pulling Objects
  • Digital -Tutors Animating Quadrupeds in XSI

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}