Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Creating Walk Cycles in Maya 2011

» Digital - Tutors Creating Walk Cycles in Maya 2011
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Creating Walk Cycles in Maya 2011
English | FLV | 782x646 | 15 fps | VP6F 1024 kbps | MP3 96 kbps | 892 MB




In this course we will cover the process of creating a Walk Cycle in Maya. One step at a time, we'll break down the body mechanics of a walk. We'll learn the main positions that one goes through in a walk, we'll learn how to create seamless cycles and explore ways we can add convincing follow-through and weight. We'll even work with animation layers to produce a walk that is natural and has a little personality.

Lesson Outline (24 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Setting up the scene


3. Beginning the Walk Cycle


4. Finishing the Contact Positions


5. Adding the Down Position


6. Completing the extremes of the walk


7. Refining the upper body and feet


8. Balancing the character in the front view


9. Animating the subtle rotations of the feet


10. Animating a toe flap for fluidity


11. Adding weight to the hips


12. Animating the rotations of the upper body


13. Working on the chest


14. Animating the head


15. Correcting the motion of the upper arm


16. Wrapping up the movement of the upper arms


17. The Follow-through and Overlapping Action of the elbows


18. Adding Follow-through to the wrists


19. Finalizing the wrists


20. Refining shoulder movement


21. Finalizing the Walk Cycle


22. Translating a Walk Cycle Forward


23. Utilizing Animation Layers to add more life to the Walk Cycle


24. Smoothing the character via a Custom Attribute


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 17 октября 2010 | | Просмотров: 1439 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in 3ds Max
  • Digital -Tutors Animating Walk Cycles in XSI
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in Softimage 2011
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in CINEMA 4D
  • Digital - Tutors Creating Walk Cycles in MotionBuilder 2012
  • Digital -Tutors Introduction to Maya Animation Walk Cycle
  • Digital -Tutors Body Mechanics and Animation in Maya Pulling Objects
  • Digital -Tutors Body Mechanics and Animation in Maya Lifting Heavy Objects

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}