Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Getting Started with RealFlow5

» Digital - Tutors Getting Started with RealFlow5
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Getting Started with RealFlow5
English | FLV | 782x646 | 15 fps | VP6 1024 kbps | MP3 96 kbps | 635 MB




In this series of lessons we'll learn the basics of using RealFlow 5. Using RealFlow, we can create realistic fluid and physics simulations that we can then bring into another application to light and render.

This series of lessons will introduce us to the powerful software of RealFlow so we can begin experimenting and using it for our own projects. By understanding now how emitters, daemons and objects interact, we can create and control complex simulations.

Lesson Outline (15 lessons)

1. Introduction and project overview


2. Understanding RealFlow's Project management and folders


3. Adding Nodes to our project and working with the UI


4. Using Daemons to control our particles


5. "Understanding Particle Type, Resolution and Density"


6. Using Particle Properties to change our simulation


7. Changing Emitter Parameters to control particle creation


8. Using Global and Exclusive links to control particle interaction


9. Using an Initial State to store simulated particle positions


10. Importing and scaling the 3D geometry and view shading


11. Animating the emitter and initial daemons


12. Setting the Particle Fluid Interaction with the glass


13. Meshing our fluid simulation for different looks


14. Editing our Mesh Field parameters for sharper fluids


15. Importing our mesh into Maya and basic render setup


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 20 октября 2010 | | Просмотров: 1106 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital -Tutors Introduction to RealFlow4
  • Digital - Tutors Introduction to RealFlow 2012
  • Digital - Tutors Particle Morphing in RealFlow
  • Digital -Tutors Introduction to RealFlow3
  • Digital -Tutors RealFlow and Maya Integration
  • Digital - Tutors Rendering Hybrido Fluids with RealFlow and Maya
  • Digital - Tutors Getting Started with ICE in Softimage 2011
  • Digital -Tutors Introduction to Dynamics in Houdini

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}