Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital -Tutors Introduction to Modo

» Digital -Tutors Introduction to Modo
Уроки » 3d графика
 
Introduction to modo
A comprehensive guide to learning modo

$45.99

Software: modo 301 and up
Run Time: 7 hrs. 45 min., 2 discs
Availability: Ships next business day

Digital -Tutors Introduction to Modo
Easily learn modo and a creative workflow to modeling, sculpting, painting, animating, and rendering using fun projects. Contains over 7 hours of project-based training for artists new to modo and its powerful capabilities. Perfect for new and beginning artists.

Popular highlights include:

    * Interface Overview
    * Customizing the Interface
    * Navigating 3D Viewport
    * Modeling Tools
    * Mesh Sculpting
    * Image-based Sculpting
    * Slicing Geometry
    * Smoothing Meshes
    * Combining Geometry
    * Setting Keyframes
    * Editing keyframes with Graph Editor
    * Blending Texture Layers
    * Utilizing Materials
    * Light Setup
    * Global Illumination
    * Subsurface Scattering
    * Adjusting Render Settings
    * Rendering Multiple Passes
    * Cloning Meshes
    * Working With Mesh Items
    * Bevel Tool
    * 3D Painting
    * Texture Layers for Effects
    * UV Layout
    * Morph Maps
    * Creating Images Inside modo
    * Using Solid Sketch

Lesson Outline:
 
1. Exploring the basics of the interface 16:00
2. Navigating the interface 6:36
3. Using the help system 4:58
4. Working with scene files 6:08
5. Setting scene preferences 5:34
6. Organizing scene items 8:35
7. Getting information about your scene 7:17
8. Changing viewport layouts 6:08
9. Customizing the interface 11:31
10. Using the workplane 4:53
11. Working with tools and the tool pipe 6:09
12. Geometry essentials - Working with subdivision surfaces 10:04
13. Changing settings for displaying geometry 7:59
14. Working with selections 10:24
15. Creating primitive geometry 8:17
16. Using the pen tool and solid sketch 11:48
17. Modeling with curves 10:44
18. Options for transforming geometry/Using snapping 10:58
19. Transforming elements 9:33
20. Using falloffs to modify tools 7:44
21. Using deformers 8:14
22. Options for smoothing geometry 3:58
23. Modifying subdivision edges 5:17
24. Slicing geometry 9:31
25. Using tools to add geometry 12:19
26. Combining and merging geometry 7:59
27. Removing and flipping polygons 4:04
28. Duplicating mesh items 9:10
29. Cloning geometry 9:00
30. Using Arrays to create large groups 6:05
31. Using Mesh Paint to place geometry 5:37
32. Essentials of UV layout 5:02
33. Using different UV projection methods 6:33
34. Using Unwrap and UV Peeler to layout UVs 7:30
35. Manipulating the UV layout 6:44
36. Essentials of sculpting 5:27
37. Using the sculpting tools 8:26
38. Combining sculpting tools with brushes 7:04
39. Using image-based sculpting 12:19
40. Texture mapping essentials 7:06
41. Changing material settings 10:07
42. Adding layers in the Shader Tree 5:41
43. Piping layers into different texture effects 6:44
44. Blending layers in the Shader Tree 9:15
45. Using the Paint tools 13:02
46. Combining brushes with the Paint tools 10:27
47. Using Image Ink to paint geometry 6:16
48. Animation essentials 3:46
49. Changing animation settings 6:19
50. Setting key frames 5:35
51. Editing key frames in the graph editor 7:00
52. Essentials of rendering 8:15
53. Changing render settings 6:52
54. Changing environment settings 5:14
55. Using cameras 8:18
56. Adding and modifying lights 8:10
57. Lighting with luminous polygons 3:47
58. Using global illumination and HDR(high dynamic range) 6:17
59. Adding backdrops 3:39
60. Adding new render outputs 5:04
61. Rendering animation / turntables 7:11
Total Run Time: 7:45:43

Specifications
Item #: MOB-1023
Software Requirement: modo 301 and up
Run Time: 7 hrs. 45 min., 2 discs
Format: CD-ROM
Platform: Mac / PC
Availability: Ships next business day
Weight: 0.30 lbs
Сылки для скачивания:
Vip-File
CD1
CD2
sms4file.com
CD1
CD2

  • 85
 (голосов: 1)

автор: pawel | 27 февраля 2009 | | Просмотров: 4451 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital -Tutors Introduction to Modeling in modo
  • Digital -Tutors Creating Cartoon Characters in modo
  • Digital -Tutors Introduction to Mudbox 2009
  • Digital -Tutors Introduction to Maya, 2nd Edition
  • Digital -Tutors Modeling Automotive Interiors in modo
  • Digital -Tutors Introduction to Modeling in XSI
  • Digital -Tutors Introduction to Mudbox
  • Digital Tutors - Introduction to Mudbox 2009 [I-III DVD]

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}