Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Creating 3D Logos in CINEMA 4D

» Digital - Tutors Creating 3D Logos in CINEMA 4D
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Creating 3D Logos in CINEMA 4D
English | FLV | 782x646 | 15 fps | VP6 @ 1000 kbps | MP3 @ 96 kbps | 651 MB




Illustrated logos can be found everywhere and logos with characters can be especially appealing. Translating those logos into 3D can add a great deal of flexibility to their use and really make them stand out. In this course we'll take the Woody's BBQ logo, created in our Integrating a Character with a Logo in Illustrator training and add some depth using CINEMA 4D.

We'll start this course by using as much of our original logo as possible to begin the rebuilding process. We'll use curves from Illustrator as a basis for extruding sections of geometry. We'll explore ways to combine splines to create cutouts for some of the letters and how we can begin to organize and layer our geometry. We'll also use a little bit of ZBrush to go through the process of posing Woody, the beaver from our Creating Cartoon Characters training. We'll put everything together and use CINEMA 4D's Sketch and Toon rendering to create a nice cartoony final render. Once done, you'll not only have a finished 3D logo, but you'll be able to create and translate your own logos into 3D.

Lesson Outline (17 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Importing and cleaning up Illustrator curves


3. Modifying the stump curves


4. Creating the stump geometry


5. Creating the text geometry


6. Exporting polygonal text geometry


7. Preparing the character geometry


8. Assembling geometry in ZBrush


9. Posing Woody in ZBrush


10. Finishing the pose


11. Assembling geometry in CINEMA 4D


12. Building Woody's bib


13. Adding the bolts and fork


14. Setting up materials on the stump and text


15. Adding the bib material


16. Setting up the toon render


17. Adding a background and creating a final render


Product homepage:>>

Referral Link >>

[/hide]
  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 15 декабря 2010 | | Просмотров: 1270 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital Tutors - Creating 3D Logos in CINEMA 4D
  • Digital-Tutors Creating Cartoon Characters in Cinema 4D
  • Digital - Tutors Broadcast Design in CINEMA 4D
  • Digital Tutors - Rendering Interiors in CINEMA 4D
  • Digital - Tutors Creating Stylized Females in CINEMA 4D
  • Digital - Tutors Introduction to Modeling in Cinema 4D
  • Digital Tutors - Character and Scene Development in Maya and Mudbox 2010
  • Digital Tutors - Compositing 3D into Video in Maya and Nuke

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}