Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Eat3D: Unreal VFX - Material Transitions

» Eat3D: Unreal VFX - Material Transitions
Уроки » 3d графика


Eat3D: Unreal VFX - Material Transitions
Video Training (.mp4) + projects | 2 1/2 Hours | RS & HF | 677MB




In this demonstration the instructor starts off by explaining the nodes that will be used throughout the rest of the DVD. From there he goes into depth on how to create a material that can transition from one set of textures and parameters, into another. He also gets into how to make a character completely dissolve away.

Once the materials are setup, the instructor goes into how to control them in Cascade, Kismet, and Matinee. While inside Matinee, you learn how to time the dissolve to match the animation, and also how to swap entire materials and allow the character to dissolve after he has transformed from stone to real life.

About the Instructor:
Bryan Erck has worked in the video game industry for over 10 years and has shipped 15 titles. Some of those titles are, "Star Wars Ep1: Racer", "Gladius", "Matrix: Path of Neo" and "Blacksite: Area 51". Bryan started in the video game industry in QA at LucasArts when he was 19 years old. From there, Bryan became a Technical Artist and then has been doing in game special effects for the last six years.

Apps Used: Unreal Editor 3 (from Unreal Tournament 3)

Duration: 2.5 Hours
Instructor: Bryan Erck
DL Filesize: 450 MB
Project Files: Included is the final Unreal maps and package.

Lesson Outline (16 lessons)


01_Introduction



02_Mask



03_IF



04_Lerp



05_TransitionSingle



06_TransitionSkull_1



06_TransitionSkull_2



06_TransitionSkull_3



06_TransitionSkull_4



07_Import_SKMESH



08_StoneToRealMat



09_Kismet



09_Kismet_2



10_Dissolve



10_Dissolve_2



11_StoneToRealToDiss




Product homepage:>>

Referral Link >>

  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 6 февраля 2011 | | Просмотров: 1305 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Eat3D: Unreal Materials - An Introduction
  • Eat3D: Unreal Kismet - An Introduction and Application
  • Eat3D - Unreal Development Kit: An Introduction and Application
  • Eat3D - Unreal Kismet - Introduction
  • EAT3D: Unreal Development Kit 2 - Creating Cinematics & Environmental Effec ...
  • Eat3D - Unreal Kismet - Introduction
  • Eat3D: Next-Gen Texturing Techniques
  • Eat3D: UDK Lighting & Post Processing - An Introduction and Application

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}