Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 2d графика » Digital - Tutors Professional Series - Creature Design and Development Techniques

» Digital - Tutors Professional Series - Creature Design and Development Techniques
Уроки » 2d графика


Digital - Tutors Professional Series - Creature Design and Development Techniques
English | 1 hrs. 17 min. | Video: VP6 (.flv) 920?760 | Audio: MP3 44.1KHz mono | 345 MB




In this collection of lessons we will learn about the process of designing and developing an alien creature for production.

The objectives for this fast-pace, intensive course are to help you understand the process of designing a creature from start to finish, for a 3d production pipeline. Now, several of the design decisions will be directly influenced by the feedback we receive from other artists in the pipeline. By the end of this training, you will have the ability to take this process and apply it to your own creature designs with the understanding of what you as the concept artist can do to make the other jobs of the artists easier.

Lesson Outline (11 lessons)


1. Introduction and project overview 1 min. 21 sec.



2. Quick concept review - part 1 7 min. 21 sec.



3. Quick concept review - part 2 7 min. 6 sec.



4. Combining feedback from initial concepts 8 min. 38 sec.



5. Revisions and fine tuning our creatures head and torso 8 min. 40 sec.



6. Exploring extremities 7 min. 54 sec.



7. Putting it all together 8 min. 33 sec.



8. Back to the drawing board for more feet 7 min. 18 sec.



9. Orthographic drawings: front view 9 min. 1 sec.



10. Orthographic drawings: back view 7 min. 47 sec.



11. Surface separations and closing thoughts 4 min. 19 sec.


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>

Referral Link >>
  • 85
 (голосов: 1)

автор: Юрка599 | 18 октября 2011 | | Просмотров: 1009 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital - Tutors Transforming Robot Production Pipeline Volume 1 Concept an ...
  • Digital - Tutors Creative Development: Creature Concept Sculpting in ZBrush ...
  • Gnomon Workshop-Creature Design with Aaron Sims [DVD] Vol.1
  • Digital-Tutors - Transforming Robot Production Pipeline vol. 1-4 [2012, ENG ...
  • The Gnomon Workshop - Character Design Pipeline
  • The Gnomon Workshop - Gears of War Creature Design
  • The Gnomon Workshop - Creature Design with Aaron Sims Vol. 1
  • Gnomon Workshop-Creature Design with Aaron Sims [DVD] Vol.2

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}