Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors New Features in MARI 1.3

» Digital - Tutors New Features in MARI 1.3
Уроки » 3d графика


Digital - Tutors New Features in MARI 1.3
English | 53 min. 44 sec. | Video: VP6 (.flv) 1280x720 | Audio: MP3 44.1KHz mono | 485 MB




In this series of lessons we will take a look at some of the powerful new features available in MARI 1.3.

In the new updates to MARI, there are a number of workflow-enhancing tools, features, and interface updates that have been added. We'll start by looking at some of the small changes and additions to the interface, including a new channel pop-up, changes to the visibility toggle, and the ability to bake paint directly into a new channel. We'll talk about the addition of PTEX to the MARI workflow, enabling us to paint textures without the need for UVS. We'll also talk about the new shader modules. We'll cover the displacement preview module. We'll talk about displaying models as reflective surfaces with the environment sphere module. We'll also talk about the new ability to use seamless, tile-able textures in our workflow with the tiled and masked tiled shader modules. Finally, we'll cover the high-pass filter and check out the new bridge between MARI and NUKE.

Lesson Outline (09 lessons)


1. Introduction and project overview 1 min. 3 sec.



2. Interface and baking changes 7 min. 16 sec.



3. Using PTEX 6 min. 21 sec.



4. Using the displacement preview module 3 min. 58 sec.



5. Using snapshots 6 min. 40 sec.



6. Working with the environment sphere module 4 min. 38 sec.



7. Integrating tiled textures 8 min. 39 sec.



8. Using the high pass filter 4 min.



9. Using the MARI/NUKE bridge 11 min. 9 sec.


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>

Referral Link >>
  • 85
 (голосов: 1)

автор: Юрка599 | 20 октября 2011 | | Просмотров: 962 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital - Tutors Professional Series – Texturing Military Vehicles in MARI
  • Digital - Tutors Mari Texture Projection Techniques in Mari
  • Digital - Tutors Establishing a Solid Foundation in MARI
  • Digital - Tutors Beginner's Guide to MARI
  • Digital - Tutors Creature Texturing With Mari
  • Digital - Tutors Introduction to Mudbox 2012
  • Digital - Tutors Transforming Robot Production Pipeline Volume 3 Truck Text ...
  • Digital - Tutors Pipeline Integration with Mudbox 2012 and Maya 2012

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}