Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » 3D графика » Плагины 3D » NVIDIA PhysX For 3dsMax 2010 x32Bit & 64Bit

» NVIDIA PhysX For 3dsMax 2010 x32Bit & 64Bit
3D графика » Плагины 3D
NVIDIA PhysX For 3dsMax 2010 x32Bit & 64Bit

NVIDIA PhysX For 3dsMax 2010 x32Bit & 64Bit

The NVIDIA PhysX plug-ins for Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, and Autodesk Softimage allow users of these DCC applications to easily create and manipulate physics simulations.

This new plug-in has been rewritten from the ground up. A few highlights of the new release:
Support for Max 2008, 2009, 2010, 32-bit and 64-bit.
A first-class toolbar and menu for creating and controlling the simulation.
A modifier-based approach to match workflow in 3ds Max, with greatly improved artist interface to the options.
A physical material system for using and adjusting physics properties on many objects at once.
Convenient constraint presets for common workflows.
Improved constraint visualization and performance.
Convenient ragdolls, deriving collision volumes from a skinned mesh.
Bake simulation results to keyframes for offline rendering.
Super simple samples created by engineers and yours truly. (Er, maybe I shouldn't have highlighted that.)
New documentation rewritten from scratch.

The plug-ins support a wide range of features such as:

Rigid bodies
Constraint specification
Cloth
Fluids
Soft bodies
Force fields
Exporting
Numerous sample projects

This great progress comes at a slight cost, however. Some PhysX features available in the previous plug-in are not (yet) exposed on the new version. Fluids, cloth, force fields, and soft bodies are not supported with this release. As demanded and deemed important, we will be adding features and improving the plug-in for the next releases. (Look in particular for the inclusion of awesome APEX Clothing in an upcoming release.

All rights reserved. All trademarks contained herein are the property of their respective owners.

  • 85
 (голосов: 1)

автор: asmodeus | 17 февраля 2010 | | Просмотров: 3833 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • PhysX Plug-in for 3ds Max v2.01
  • 3DYK Paint Library For 3DsMax 8 - 2010 x32Bit & x64Bit
  • GhostTrails 3.5.6 for 3dsmax 9 , 2010 x32Bit & x64bit
  • Плагины PhysX для 3ds Max и Maya
  • RPC for 3ds max 2009
  • Unwrella, the automatic and optimal unwrapping plug-in, is now available fo ...
  • Particle Flow Tools: Box #1 #2 #3 Pro 3dsmax9-2010 32/64bit
  • Sitni Sati FumeFX V2.0 for 3DS MAX 2010/2011
  • Информация
     
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.


    Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}