Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Automotive Rendering with HDR Light Studio and Maya

» Digital - Tutors Automotive Rendering with HDR Light Studio and Maya
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Automotive Rendering with HDR Light Studio and Maya
English | VP6F 782x646 | MP3 96 Kbps | 433 MB




In this series of lessons, we will learn how to use HDR Light Studio and Maya together in order to create high-quality studio lighting for your automotive renders.

We will begin this course in Maya, where we will learn how to set up an image-based lighting environment in preparation for rendering. From there, we will jump into HDR Light Studio, which will allow us to easily create high dynamic range images which can mimic realistic studio lighting. We will learn how to control the appearance of synthetic lights within HDR Light Studio, as well as discussing many techniques which can dramatically increase the efficiency of your lighting workflow in both Maya and HDR Light Studio.

Lesson Outline (13 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Creating an image-based lighting environment in Maya


3. Creating primary light source in HDR Light Studio


4. Adding ground shadows to our IBL environment


5. Applying tone-mapping to the Maya camera


6. Altering Background Synthesis in HDR Light Studio


7. Using guide lights in HDR Light Studio


8. Adding reflections to the rear of the car


9. Creating highlights for the roof of the car


10. Adding reflections to the front hood area of the car


11. Using dark lights to enhance reflections


12. Adding specular flakes to the car paint shader


13. Creating high dynamic range renders from Maya


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 16 августа 2010 | | Просмотров: 1494 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital -Tutors Introduction to Lighting in 3ds Max
  • Digital -Tutors Introduction to Lighting in 3ds Max
  • Digital Tutors - Rendering Interiors in CINEMA 4D
  • Digital - Tutors Rendering Interiors with V-Ray for Maya
  • Lightmap HDR Light Studio v1.5.20091005 Standard
  • Digital-tutors : Mental Ray in Maya: Rendering Workflow
  • Digital - Tutors Introduction to Lighting in Maya 2012
  • Digital Tutors - Compositing 3D into Video in Maya and Nuke

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}