Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Understanding Gradient Meshes in Illustrator CS5

» Digital - Tutors Understanding Gradient Meshes in Illustrator CS5
Уроки » 3d графика




Digital - Tutors Understanding Gradient Meshes in Illustrator CS5
English | FLV | 782x646 | 15 fps | VP6 1000 kbps | MP3 96 kbps | 956Mb




In this series of lessons, we'll focus on creating realistic artwork using gradient meshes in Illustrator.

We'll get started by learning about the different components of a gradient mesh and how they each play a part in helping to blend multiple gradients together. Next, we'll learn how to deform a basic symmetrically shaped mesh object into any desired shape. After we finish building our first mesh object, we'll learn how to apply and control several different gradients within the mesh. We'll continue building gradient meshes for our illustration until virtually every detail has been addressed. Along the way, we'll learn how to integrate opacity changes within a mesh object as well as how to create a radial mesh. We'll finish our illustration by learning how to map type to our illustrated object.

Lesson Outline (15 lessons)

1. Introduction and Project Overview


2. Gradient mesh basics


3. Beginning to create meshes for the body of our grenade


4. Finishing the mesh objects for the body of our grenade


5. Beginning to apply color to the meshes in the grenade body


6. Continuing to apply color to the meshes in the grenade body


7. Beginning the mesh for the grenade's safety pin


8. Modifying the mesh for the grenade's safety pin


9. Creating the mesh for the grenade's safety pull ring


10. Creating the mesh for the grenade's fuse


11. Beginning to create mesh objects for small details


12. Continuing to create mesh objects for small details


13. Building the grenade's hinge


14. Adding additional shadows to our grenade


15. Mapping type to our grenade illustration


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>








  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 31 августа 2010 | | Просмотров: 1954 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Mesh WordPress Themes
  • Digital - Tutors Creating Next-Gen Game Assets in Maya
  • Digital -Tutors RealFlow and Maya Integration
  • Футаж обучение - Glass Mesh in Cinema 4D
  • Digital -Tutors Introduction to Modeling in modo
  • Digital -Tutors Introduction to RealFlow3
  • Stainless Steel Mesh Styles
  • Digital - Tutors Working with Anchored Objects in InDesign CS5

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}