Digital - Tutors 'Infiltrator' Production Pipeline Volume 2: Modeling English | VP6F 782x646 | MP3 96 kbps | 1.94 GB
In this series of lessons we're going to build the spider robot for our Infiltrator project.
In this portion of the Infiltrator project we'll use the reference art created in the previous section to construct the character geometry. We'll take the design we've settled on and build it up in Maya using a variety of modeling tools. We'll start out by creating a large library of mechanical pieces that we can use to add detail and fill in open areas at our discretion. Then we'll build the large shell pieces and begin to put it together using our geometry library. We'll also talk about naming and grouping geometry appropriately and reusing geometry to save time. Once done, we'll have the geometry for our Infiltrator robot that we can then rig, animate and integrate into our video.
Lesson Outline (31 lessons)
1. Introduction and Project Overview
2. Reviewing reference art
3. Building a parts library - Part 1
4. Building a parts library - Part 2
5. Building a parts library - Part 3
6. Building a parts library - Part 4
7. Building a parts library - Part 5
8. Building a parts library - Part 6
9. Building a parts library - Part 7
10. Building a parts library - Part 8
11. Building a parts library - Part 9
12. Building a parts library - Part 10
13. Building a parts library - Part 11
14. Building a parts library - Part 12
15. Building a parts library - Part 13
16. Building the base of the body
17. Modeling the top of the body
18. Modeling the creature's head
19. Finishing the head shell
20. Building the eyes
21. Modeling the neck and head frame
22. Adding mechanical pieces to the head
23. Adding mechanical pieces to the body
24. Building the rear shell with struts
25. Modeling the front shell
26. Building the leg framework
27. Modeling the leg shells
28. Adding mechanical pieces to the leg
29. Setting up the hierarchy and building the back leg
Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию.
Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}