Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Professional Series – Modeling Military Vehicles in Maya

» Digital - Tutors Professional Series – Modeling Military Vehicles in Maya
Уроки » 3d графика


Digital - Tutors Professional Series – Modeling Military Vehicles in Maya
English | Duration: 1h 24m | VP6F | 1280x720 | 15fps 805Kbps | MP3 44.1KHz 96Kbps | 564MB




In this course we will cover some production tips and concepts to think about when building CG military vehicles.

This course was designed to help develop your workflows, and give you some concepts to keep in mind as you go through the process of modeling military vehicles. The objectives for this fast-pace, course include looking at several different workflows and techniques for modeling a military transport. We won’t be going step by step through building a specific project, but rather talk in broad terms about some of the situations you will encounter and what options you have for dealing with those issues. Before we start, it is recommended that you have experience using Maya as we cover a lot of information in a shorter span of time. If you’re an artist new to Maya the Beginner’s Guide courses are a perfect place to start. From there you can check out any of the intermediate step-by-step project based courses that will take you through the entire process.

Lesson Outline (10 lessons)


1. Introduction and project overview 1 min. 5 sec.



2. Working with reference 12 min.



3. Initial blocking methods 8 min. 41 sec.



4. Creating planar detail 7 min. 39 sec.



5. Topology concepts 7 min. 55 sec.



6. Creating separate panels 9 min. 23 sec.



7. Beveling workflows 9 min. 30 sec.



8. Adding tread detail 11 min. 44 sec.



9. Optimizing details 8 min. 45 sec.



10. Making it functional 7 min. 23 sec.


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>

Referral Link >>
  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 31 августа 2011 | | Просмотров: 1139 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital - Tutors Professional Series – Texturing Military Vehicles in MARI
  • Digital - Tutors Transforming Robot Production Pipeline Volume 2 Truck Mode ...
  • Digital-Tutors - Transforming Robot Production Pipeline vol. 1-4 [2012, ENG ...
  • Digital Tutors - 10 Ways to Improve Your Modeling in Maya
  • Digital - Tutors Beginner's Guide to Modeling in Maya 2011
  • Digital - Tutors Exploring Modeling Workflows in Maya 2011
  • Digital - Tutors Beginner’s Guide to Modeling in CINEMA 4D
  • Digital Tutors - Modeling Hard Surfaces with NURBS in Maya

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}