Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Exploring Animation Principles in Maya 2011: Pose to Pose and Straight Ahead

» Digital - Tutors Exploring Animation Principles in Maya 2011: Pose to Pose and Straight Ahead
Уроки » 3d графика


Digital - Tutors Exploring Animation Principles in Maya 2011: Pose to Pose and Straight Ahead
English | FLV | 1 hrs. 15 min. | 782x646 | MP3 96 kbps | 418 MB


In this collection of lessons we will learn about the animation principle of pose to pose and straight ahead.

This course will delve in the animation principle of pose to pose and straight ahead in Maya. The goal of this course is to not only learn the differences between both pose to pose and the straight ahead approach of animation, but is also for you to learn the advantages of bridging the two methods together. We'll even look a different technique for animating with Pose to Pose than we've used in the past. That way you can find which workflow is more suitable for you. By the end of this course, you'll have a firm understanding of pose to pose and straight ahead, so that your animation skill-set can be expanded as you use this principle to rough-in and refine your work.

Lesson Outline (08 lessons)


1. Introduction and Project Overview 1 min. 4 sec.



2. Delving into the Pose to Pose method of animation 10 min. 47 sec.



3. Completing our Pose to Pose animation 13 min. 40 sec.



4. Exploring the Straight Ahead approach of animation 8 min. 53 sec.



5. Continuing our Straight Ahead animation 9 min. 7 sec.



6. Concluding the Straight Ahead animation 12 min. 34 sec.



7. Bridging the two methods 10 min. 24 sec.



8. Finishing our Pose to Pose and Straight Ahead animation 7 min. 22 sec.


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>

Referral Link >>
  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 31 августа 2011 | | Просмотров: 1152 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital - Tutors Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Pose to Po ...
  • Digital - Tutors Exploring Animation Principles in Maya 2011: Pose to Pose ...
  • Digital Tutors - 12 Principles of Animation in Maya
  • Digital -Tutors 12 Principles of Animation in 3ds Max
  • Digital - Tutors 12 Principles of Animation in Maya
  • Digital -Tutors Animating Creatures in Maya Insects
  • Scrap Set - Strike a Pose PNG and JPG Files
  • Digital - Tutors Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Appeal

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}