Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » Digital Tutors - 12 Principles of Animation in Maya

» Digital Tutors - 12 Principles of Animation in Maya
Уроки
Digital Tutors - 12 Principles of Animation in Maya

Digital Tutors - 12 Principles of Animation in Maya
English | VP6F 782x646 | MP3 96 Kbps | 926 MB

In this course, we will guide you through the 12 Principles of Animation in Maya.

Why does my character's motion look so unnatural and unappealing? How can my animations captivate an audience? What, in my character's movement, is missing that will enable it to be convincing and entertaining? These are a few questions that will be answered through this training, all with the help of these fundamental rules of animation.

Lesson Outline (23 lessons)

1. Introduction and Project Overview
2. Timing and Spacing for Weight
3. Timing and Spacing for Readability
4. Timing and Spacing for Contrast
5. Beginning Our Pose to Pose Animation
6. Concluding Our Pose to Pose Animation
7. Straight Ahead Action
8. Bridging Pose to Pose and Straight Ahead Action
9. Follow Through and Overlapping Action
10. Keyframing Follow-through and Overlapping
11. Removing the Confusion of Secondary Action
12. Squash and Stretch for Volume
13. Squash and Stretch for Stronger Gestures
14. Adding Energy with Exaggeration
15. Arcs for Correcting a Path of Action
16. Checking for Subtle Arcs
17. Ease In and Ease Out for Realism
18. Ease In and Ease Out and Moving Holds
19. Anticipation for Building Up an Action
20. Appeal for Personality
21. Another Example of Adding Appeal
22. Understanding the Concept of Staging
23. Solid Drawing for Depth





  • 0
 (голосов: 0)

автор: asmodeus | 18 мая 2010 | | Просмотров: 1181 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital -Tutors 12 Principles of Animation in 3ds Max
  • Digital - Tutors 12 Principles of Animation in Maya
  • Digital - Tutors Exploring Animation Principles in Maya 2011: Pose to Pose ...
  • Digital - Tutors Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Pose to Po ...
  • Digital - Tutors Exploring Animation Principles in Maya 2011: Pose to Pose ...
  • Digital -Tutors Body Mechanics and Animation in Maya Lifting Heavy Objects
  • Digital -Tutors Animating Cartoon Characters in Maya
  • Digital - Tutors Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Timing and ...

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}