Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital - Tutors Utilizing Shading Networks in 3ds Max

» Digital - Tutors Utilizing Shading Networks in 3ds Max
Уроки » 3d графика


Digital - Tutors Utilizing Shading Networks in 3ds Max
English | 1 hrs. 31 min. | Video: VP6 (.flv) 1280x720 | Audio: MP3 44.1KHz mono | 459 MB




In this collection of lessons, we will explore the process of creating and using shading networks within 3ds Max.

Understanding how to create and modify shading networks is an important skill - one that is essential for recreating the various materials and the different types of surfaces found in the real world. This course will explore topics such as using maps to control transparency, bump, and displacement effects, understanding mapping coordinates to control texture placement, applying textures to particles, combining and layering details from multiple textures, and many other topics that are designed to help you become a stronger, more efficient 3ds Max artist.

Lesson Outline (13 lessons)


1. Introduction and project overview 1 min. 2 sec.



2. Working with bump maps in 3ds Max 7 min. 6 sec.



3. Using displacement maps in 3ds Max 9 min. 53 sec.



4. Using transparency and opacity maps 8 min. 29 sec.



5. 3ds Max texture mapping coordinates (part 1) 8 min. 47 sec.



6. 3ds Max texture mapping coordinates (part 2) 7 min. 59 sec.



7. Layering multiple textures in 3ds Max 10 min. 42 sec.



8. Understanding Map Channels in 3ds Max 7 min. 16 sec.



9. Applying texture maps to 3ds Max particles 6 min. 31 sec.



10. UVW XForm modifier 3 min. 11 sec.



11. Creating double-sided shaders in 3ds Max 5 min. 14 sec.



12. Multi/Sub-Object materials in 3ds Max 6 min. 14 sec.



13. Environment textures in 3ds max 9 min. 28 sec.


Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>

Referral Link >>
  • 85
 (голосов: 1)

автор: Юрка599 | 2 октября 2011 | | Просмотров: 1199 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital - Tutors Utilizing Shading Networks in Maya
  • Digital Tutors: Shading Networks in Maya
  • Digital - Tutors Beginner's Guide to Shading Networks in Softimage 2011
  • Digital-Tutors 3D Texturing in Photoshop & Maya
  • Digital -Tutors Introduction to XSI Render Tree
  • Digital - Tutors Painting Multiple Channels in Mudbox
  • Digital -Tutors Introduction to Hypershade
  • Digital - Tutors Mari Texture Projection Techniques in Mari

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}