Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Eat3D: Unreal Materials - An Introduction

» Eat3D: Unreal Materials - An Introduction
Уроки » 3d графика


Eat3D: Unreal Materials - An Introduction
Manufacturer : Eat3D | Year of manufacture : 2009
Language : English | Duration: 2.5 Hours

Video Codec : MPEG4 Another
Video : 491 kbit / s, 1280 * 720 (16 / 9), 15.000 fps, AVC (Main@L4.1) (CABAC / 2 Ref Frames)
Audio : 33.0 kbps, 22.05 kHz, 1 channel, AAC (Version 4) (LC)




In this demonstration the instructor starts off by giving a detailed explanation of commonly used material nodes. Once the foundation is laid its on to creating several full materials using only a few textures. This tutorial is appropriate for artists on multiple skill levels.

If you have never used a material editor you should be able to follow along and understand. Even if you are experienced using the Unreal 3 material editor, you should pick up useful information throughout the DVD. As a professional you will be able to learn efficient ways to keep your models high quality when it comes time to ship the game. As a student you will become exposed to professional techniques in the game industry.

About the Instructor:
Riki Babington has worked in the video game industry for over 7 years and has worked on such video games as "Blacksite: Area51", "John Woo's Stranglehold", "Axis and Allies", and "Kohan II: Kings of War". In 2010 Riki recieved the prestigious Autodesk Masters award for 3ds Max. Riki graduated in 2002 from the Art Institute of Houston with an Associates degree in Computer Animation and is currently the Founder and CEO of Eat 3D, LLC.

Apps Used: Autodesk 3ds Max 2008, Photoshop, Unreal Editor 3 (from Unreal Tournament 3)
Duration: 2.5 Hours
Instructor: Riki Babington
DL Filesize: 550 MB
Project Files: Included is the final Unreal maps and package.

Lesson Outline (8 lessons)


00_introduction



01_common_nodes



02_window_parallax



03_modular_rubble



04_decal



05_brick_wall



06_dirt_ground



07_metal






Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>

  • 0
 (голосов: 0)

автор: Юрка599 | 6 февраля 2011 | | Просмотров: 1610 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Eat3D: Unreal Kismet - An Introduction and Application
  • Eat3D - Unreal Kismet - Introduction
  • Eat3D: Next-Gen Texturing Techniques
  • EAT3D The Fountain - High Res Modeling
  • Eat3D: Unreal VFX - Material Transitions
  • Eat3D - Unreal Kismet - Introduction
  • Eat3D - Unreal Development Kit: An Introduction and Application
  • EAT3D: Unreal Development Kit 2 - Creating Cinematics & Environmental Effec ...

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}