Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » Уроки » 3d графика » Digital -Tutors Modeling Next-Gen Characters in XSI

» Digital -Tutors Modeling Next-Gen Characters in XSI
Уроки » 3d графика
 
Modeling Next-Gen Characters in XSI
An in-depth guide to character modeling for games.

$59.99

Software: XSI 6.0 or higher (XSI 7.0 required to open project files)
Run Time: 7 hrs. 11 min., 4 discs
Availability: Ships next business day

Digital -Tutors Modeling Next-Gen Characters in XSI
Learn production modeling techniques and an innovative workflow to creating clean topology, working within polygon restrictions, and building assets from reference art. Contains over 7 hours of project-driven training for artists learning the creative and technical processes of character creation for next-generation games.

Popular highlights include:

    * Rotoscope Preparation
    * Building to Reference Art
    * Blocking-in Forms
    * Working with Polygon Budgets
    * Adding Muscle Flow
    * Modeling with Symmetry
    * Reducing Model Resolution Manually
    * Merging and Welding Geometry
    * Creating Efficient Geometry
    * Strategically Adding Detail
    * Extruding Geometry
    * Splitting and Adding Edges
    * Extracting Geometry
    * Simplifying Shapes
    * Proportional Modeling
    * Adjusting Pivot Points
    * Creating Useful Topology
    * Modeling from Primitives
    * Checking Character for Appeal

Lesson Outline:
 
1. Setting up Rotoscopes in XSI 8:56
2. Creating initial geometry for the head 7:52
3. Building and modifying geometry for the eye 7:30
4. Creating additional geometry for the face 7:32
5. Building out geometry for the nose, cheeks and forehead 12:03
6. Symmetrizing geometry for the face 10:33
7. Making final adjustments to the face geometry 11:44
8. Creating base geometry for the face mask 12:31
9. Adding finishing details to the face mask 9:01
10. Beginning the process of building the hair 6:28
11. Modeling additional detail into the hair 9:55
12. Finalizing the modeling of the hair 11:38
13. Creating the pony tail for the hair 15:27
14. Building geometry for the neck and ears 16:19
15. Finalizing construction of the head and neck 7:53
16. Creating initial geometry for the torso 10:59
17. Blocking in the shape of the torso 9:37
18. Modeling geometry for the pelvis and hips 8:59
19. Building and merging geometry for the legs 8:20
20. Beginning the process of modeling the boots 9:21
21. Blocking in shapes for the foot and heel 7:09
22. Finalizing construction of the boot 7:03
23. Building out the shoulders and arms 9:24
24. Refining the geometry for the arms 8:44
25. Blocking out the shapes for the hands 5:51
26. Connecting the fingers to the hand 12:08
27. Attaching the thumb and smoothing the hand 7:47
28. Joining the hand to the rest of the body 6:41
29. Building out the chest area 9:39
30. Making additional modifications to the chest geometry 9:29
31. dding final adjustments to the upper body geometry 9:31
32. Modeling the abdomen armor plates 7:36
33. Constructing the armor around the waist 7:42
34. Creating the chest armor 6:22
35. Building the chest armor strap 9:28
36. Refining the chest armor geometry 9:14
37. Adding final adjustments to the chest armor 8:04
38. Adding detail to the elbows and knees 10:25
39. Creating the geometry for the leg armor 9:37
40. Building the back armor 12:00
41. Modeling the collar of the armor suit 10:28
42. Refining the geometry for the hair 11:06
43. Constructing the leg strap and buckle 9:24
44. Making various refinements to the body 8:41
45. Building out the shoulder armor 6:10
46. Adding hair strands to the pony tail 8:46
Total Run Time: 7:11:25

Specifications
Item #: XST-1066
Software Requirement: XSI 6.0 or higher (XSI 7.0 required to open project files)
Run Time: 7 hrs. 11 min., 4 discs
Format: CD-ROM
Platform: Mac / PC
Availability: Ships next business day
Weight: 0.45 lbs
Сылки для скачивания:
Vip-File
CD1
CD2
CD3
CD4
sms4file.com
CD1
CD2
CD3
CD4

  • 85
 (голосов: 1)

автор: pawel | 9 марта 2009 | | Просмотров: 2410 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital -Tutors Creating Cartoon Characters in 3ds Max
  • Digital -Tutors Creating Cartoon Characters in 3ds Max
  • Digital -Tutors Automotive Modeling in XSI
  • Digital -Tutors Introduction to Modeling in XSI
  • DigitalTutors - Character Creation in Zbrush
  • Digital -Tutors Automotive Modeling in 3ds Max
  • Digital -Tutors Introduction to Modeling in modo
  • Digital -Tutors Automotive Modeling in 3ds Max

  • Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}