Графика и дизайн
Система
Безопасность
Мультимедиа
Разные
3d графика
2d графика
Обработка фото
Web дизайн
3D модели
Материалы Vray
Текстуры
HDRI
Плагины 3D
Кисти
Стили
PSD исходники
actions
Плагины
Шаблоны
Шрифты
Иконки
Игрострой статьи
Игровые моды
Векторный
Растровый
Фото
Картинки
Чертежи
Обои
Скринсерверы
Темы и оболочки
Музыка
Книги
Видео
Юмор
Новости
 
Вход
Голосование
Вы нашли на сайте, то что искали?

Да
Нет
Еще поищу

Популярные статьи
Архив новостей
Апрель 2021 (35)
Март 2021 (64)
Февраль 2021 (46)
Январь 2021 (73)
Декабрь 2020 (336)
Ноябрь 2020 (93)
Реклама
Партнеры

Главная Форум Галерея работ Добавить публикацию
3drus » 3D графика » Плагины 3D » SOFTIMAGECAT v.3.3 for 3D Max 2010 32x64

» SOFTIMAGECAT v.3.3 for 3D Max 2010 32x64
3D графика » Плагины 3D
SOFTIMAGE®|CAT is packed with new features that make life easier than ever for character animators using 3Ds Max. Highlights include:

CATMuscle Integration
CATMuscle—a fully scaleable solution for solving skin deformation problems—is fully integrated in CAT 3. CATMuscle provides you with the tools you need to achieve a smooth, organic skin deformation across a wide range of motion. It's easy to learn, and requires no understanding of anatomy.

CATMuscle rigs can be as simple or as complex as you wish, so they can suit your purposes whether you are working in film or game development.

Rigging
New rigging features include:

Setup Controllers
Layers can now have a setup controller rather than just a setup value. Any complex procedural animation can be configured onto the "Setup" or "Base" controller.

Bones can also contain a setup controller, which is used to drive animation. These controllers can contain procedural animation such as constraints, and script controllers.

Setup controllers for layers and bones are are saved, and loaded with rig presets.

Layer Configuration Baking
Now each layer controller can save a mini clip file that defines all of the settings for that layer.

New Rig Nodes
You can now add extra information, like props, muscle configurations and skin meshes, to rigs. The extra information is saves, merged, and/or deleted with the rigs.

New Rig Saver
A new rig preset system allows you to save rigs by themselves, without their animation.
New CATUnits Position, Rotation, and Float Controllers
These controllers are used to create rigs that resize with the CATRig when CATUnits are changed.

New Inheritance Settings on Bones
Bones now have Inheritance options for Animation and Setup Mode.You can disable position, rotation or scale inheritance for the entire bone, including all layers, using a single toggle.

Layers
New layering features include:

Layer Collapsing Tool
A new layer collapsing tool allows you to collapse layers while preserving source keyframe times, keep constraints, and plot constraints to keyframes.

New Layer Manager
An all new layer manager has been written for complete CATRig layer management. It is both simpler and easier to use than the previous layer manager. Most layer operations can now be applied to many layers at once simply by selecting them in the layer manager.

CATMotion
New CATMotion features include:

Arbitrary Numbers of Feet Per CATMotion Limb
CATMotion now supports arbitrary bones as feet. You can turn any bone that is the child of a limb—a walking stick, for example—into a foot using a simple toggle.


CATMotion Foot Nodes Automatically Placed on Ground Plane
Should your rig's setup pose not place the character's feet flat on the ground (for example, the "Da Vinci" pose), CAT 3 can place them there automatically. Previous versions required the use of large offsets.

| DF | 6.26 | 6.05 | MB |



32 bit скачать с depositfiles.com

64 bit скачать с depositfiles.com
  • 85
 (голосов: 2)

автор: faracry | 20 июня 2009 | | Просмотров: 2286 | Напечатать | Обсудить на форуме

Другие новости по теме:
  • Digital -Tutors Animation Layers in Maya
  • Digital -Tutors Introduction to Character Development Kit in XSI
  • Digital -Tutors Introduction to Rigging In XSI
  • Digital -Tutors Introduction to Rigging in 3ds Max
  • Digital-Tutors Introduction to Rigging in 3ds Max
  • Cebas psd-manager v2.1 for max6-2010 32+64bit
  • CEBAS ScalpelMAX 2.0 and PSD Manager 2.1
  • Autodesk Maya MGTools 1.0
  •   #1 написал: asmodeus (20 июня 2009 17:04)  
     



    Группа: Редактор
    Регистрация: 11.06.2009
    Благодарствую! bully
     
      ICQ: --  
    Информация
     
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.


    Копирование материалов разрешено c указанием ссылки на 3Drus.ru. На нашем сайте вы можете найти и скачать полезную информацию по компьютерной графике, уроки по работе в программах 3DMAX, Photoshop , Maya, Blender, vray, уроки 2d 3d web дизайна, 3D модели , Шаблоны сайтов. Все ссылки на видео (программы), представлены исключительно для ознакомительного просмотра и расположены не на нашем сервере. Все файлы лежат на сторонних серверах, к которым сайт 3Drus.ru не имеет никакого отношения. Наш сайт является лишь блогом, на котором пользователи выкладывают ссылки на эти файлы, которые доступны публично. После просмотра Вы обязаны удалить скачанные файлы и приобрести легальную копию. Если в вас есть вопрос к администрации сайта пишите на andor3@3drus.ru. {slinks2}